Idé nr. 22/ Strygenavnemærke

Ja, hvilke sko tilhører nu hvem og hvad med strømperne. I daginstitutioner kender alle til problemerne ikke mindst pædagogerne. Hvilket tøj tilhører hvem. Heldigvis er der plads til at skrive navn i det meste tøj, men vi har efterhånden en del hvor det ikke er muligt, eksempelvis strømper og mørkt tøj er et generelt problem.

Et strygelabel er løsningen. Et ark med strygelabels i forskellige størrelser, hvor du kan skrive navnet og herefter stryge det på tøjet. Jeg er ikke ferm til at sy, men stryge det kan enhver.

Selve strygelabelfunktionen er jo opfunden og i handlen, i en eller anden grad, men det nye her er anvendelsen og brugen til et andet formål.

Kommentarer

  1. Hej Tommy,

    Min mor støg faktisk præcis sådan nogle navneskilte i mit tøj fra 10-15 år siden da jeg ikke var så gammel. Så de har i hvert fald været produceret, jeg ved dog ikke om de stadig bliver det.

    SvarSlet
  2. Hej Mathias

    Har googlet en del, men kan ikke finde dem... ellers må man genopfinde denne anvendelige idé

    Tommy

    God Jul

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Idé nr 80/ Det vandrette Vindmølletårn

Idé nr 48/ Børnefinder applikation

Idé nr 67/ Alternative vindmøller