Idé nr 26/ Website, Et vers mere

Jeg er en af de ulykkelige sjæle der ikke kan huske sangtekster, ja selv ikke Postmand Per kan jeg udenad til trods for at den høres hver dag ;-)

Mange gange når jeg bliver bedt om, eller selv tager initiativ til at synge for mine børn kan jeg ikke huske sangene og må derfor selv digte lidt med, med blandede succes. Ind imellem rammer jeg dog et vers der er bedre end originalen, altså ind imellem ;-)

Mange gange leder jeg også efter tekster generelt, men har samtidigt et ønske om at sangene kan blive fornyet en smule. jeg ved en lærkerede er sgu blevet lidt små-kedelig her næsten 40 år efter første gang man hørte den?

Hvorfor ikke lave et website, hvor man dels poster sangtekster i originalversion, har adgang til en lydfil af sangen eller en video fra Youtybe... men med mulighed for at man kan skrive et nyt vers. Altså ligesom Wikipidia, bare med sange. Oplagt måde at skabe lidt fornyelse på.


Det´r bar en idé?

Mvh

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Idé nr 80/ Det vandrette Vindmølletårn

Idé nr 48/ Børnefinder applikation

Idé nr 67/ Alternative vindmøller