Så rundede jeg idé nr.100

Ja, det tog mig knap 2 måneder at nedskrive 100 ideer, (næsten 2 om dagen) med lidt slowmotion her i starten af 2012. Jesper trækker atter fra i idékapløbet her, men der er heldigvis langt vej til idé nr 1000. Hvis jeg fortsætter mit tempo runder jeg 1000 ideer om 18 måneder... Jesus?

Sidder med et stykke papir foran mig, hvor der helt præcist er 26 ideer som ikke en beskrevet endnu. Nogle ideer er så komplekse, at de i sig selv vil tage et par måneder at skrive ned... vent at se!

Hvis du følger med, så tak! Hvis ikke, så tak alligevel ,-)





Det´r bar en idé?


Som tak fordi du gad at læse mine ideer giver jeg dig og dine venner et sponsoreret gavekort. (Vandregave) KLIK HER
Følg anvisningerne fra siden og aktiver din egen Vandregave med koden: dengodeide 

Bemærk: Vandregaverne er også min idé ;-)


Mvh



Kommentarer

  1. NICE!!! Så kører showet, regner med at runde 150 i dag eller i morgen.

    SvarSlet
  2. Du har min fulde respekt hr. kaptajn... Ikke nok får du mange ideer, men jeg synes også de fleste af dem er meget originale ,-)

    SvarSlet
  3. Jamen tak ILM, og lad mig iøvrigt kvitterer med en gang hatten af for dit nye design, superlækkert med de små thumbnails ude i siden!

    SvarSlet
  4. Fristende at takke, men designet er blot en variation af de muligheder der er med blogspot.com du kan navigere i forskellige løsninger i toppen af blogbaren her ;-)

    Tommy

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Idé nr 80/ Det vandrette Vindmølletårn

Idé nr 48/ Børnefinder applikation

Idé nr 67/ Alternative vindmøller