Idé nr 103/ Fleksible bygklodser (Universalklods)

Her er en idé du gerne må pitche til Lego, hvis du synes den er god. Hvis ikke lad være med at nævne den for nogen?

Lego er verdens bedste legetøj. Punktum. Modsat meget andet moderne legetøj kan fantasien få frit spil og du kan bygge dig til alt. Du bestemmer selv din leg, det er helt op til dine kreative evner.

Ofte når jeg selv bygger kan jeg ikke finde de klodser jeg har brug for. Enten fordi jeg ikke har dem, fordi jeg ikke kan finde dem eller fordi jeg ikke har fantasi til at bygge mig til en anden løsning på min udfordring.



Hvorfor ikke skabe en klods bestående af mindre enheder så du selv kan bygge din klods. Hvis du har brug for en tak den ene vej og to den anden vej samtidig med at den skal være 4 høj. denne klods findes ikke, men kræver at du har brug for 3 specielle kloder for at bygge denne enhed. Mangler du en, kan du ike få det til at spille.


Det´r bar en idé?

Mvh

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Idé nr 80/ Det vandrette Vindmølletårn

Idé nr 48/ Børnefinder applikation

Idé nr 67/ Alternative vindmøller