Idé nr 107/ Badeelevator

Ja ideen her er faktisk ikke min egen, men Sus' en af de brugere som forfølger denne blog ;-)

Sus har kort pitchet sin ide i en kommentar ved idé nr 91/ nedadgående parkeringstårn.

Mange lejligheder (Specielt) i København har stadig kun badefaciliteter i kælderen. Forestil dig en elevator enten i opgangen som du kender det eller med direkte indgang til badeværelset i hver lejlighed. Elevatoren fungere som en fælles badekabine for lejlighedens beboere.



Er måske en dyr løsning, men det ændre ikke ved at ideen er særdeles original der løser et enormt behov. Omvendt når man er flere om udgiften bliver løsningen ikke dårligere...


Kære Sus

Tak for din kommentar og din idé. Du bekræfter hele hensigten med denne blog, at ideer generere ideer. Min halvtomme idé gang dig ideen til en badeelevator... dejligt!

Lad os fortsat inspirere hinanden... det er det vi skal leve af ;-)


Det´r bar en idé?


Som tak fordi du gad at læse mine ideer giver jeg dig og dine venner et sponsoreret gavekort. (Vandregave) KLIK HER
Følg anvisningerne fra siden og aktiver din egen Vandregave med koden: dengodeide 

Bemærk: Vandregaverne er også min idé ;-)


Mvh



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Idé nr 80/ Det vandrette Vindmølletårn

Idé nr 48/ Børnefinder applikation

Idé nr 67/ Alternative vindmøller