Idé nr 95/ Vendespil med 3 kort

Sad og spillede kort med min ældste datter, som endte i klassisk vendespil. Hendes regler. Efter at reglerne var blevet lavet om endte det med at man skulle have 3 af en slags i stedet for 2. Eller det ville sig at det skulle jeg ;-)



Men prøv lige at spille vendespil hvor et stik er 3 10ere eksempelvis, så stiger sværhedsgraden... men det er faktisk sjovt!

Jeg fik lov at vende 4 kort, men skulle kun have 3 ens for et stik... en måde at lette det på ;-)


Det´r bar en idé?


Som tak fordi du gad at læse mine ideer giver jeg dig og dine venner et sponsoreret gavekort. (Vandregave) KLIK HER
Følg anvisningerne fra siden og aktiver din egen Vandregave med koden: dengodeide

Bemærk: Vandregaverne er også min idé ;-)


Mvh

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Idé nr 80/ Det vandrette Vindmølletårn

Idé nr 48/ Børnefinder applikation

Idé nr 67/ Alternative vindmøller