Idé nr 5/ DVD holder

DVD/ CD holder lyder som noget der er opfundet mange gange og det er denne sikkert også. Jeg har bare ikke set den... og ser jeg den sletter jeg naturligvis denne post og erstatter den med en ny ide. Sandsynligheden for at jeg rammer noget der er skabt er af de større.

Der findes mange varianter af det samme, men det jeg savner er en størrelse som er mere fleksibel.



Forestil dig en DVD holder af gennemsigtig plast af mindre sammensatte bokse med plads til 3, 5 eller 10  DVDer. Denne enhed skal du kunne samle med andre lignende enheder. Ikke med knapper, søm og skruer, men ved at kile dem sammen. på denne vis kan du holde samling på dine DVDer i skuffer, skabe, reoler på loftet osv. og du kan let flytte rundt. Min reol har plads til 2 rækker DVDer i dybden, men når jeg skal ind bagved skal jeg fjerne/rode de andre væk og de bliver ofte stillet lidt tilfældigt tilbage. Med flex-holderen kan jeg lettere prioritere og sætte få enheder på plads i stedet for mange. Hvis jeg bliver træt af en genre eller serie kan jeg bare flytte hele blokken i stedet for at skulle have fat i hver enkelt.

Den er simpel at producere og sikkert også billig?


Det´r bar en idé?

Mvh

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Idé nr 80/ Det vandrette Vindmølletårn

Idé nr 48/ Børnefinder applikation

Idé nr 67/ Alternative vindmøller