Idé nr 132/ Hæve-sænke toilet

Ja denne idé er faktisk ikke min, men min datters. Hun nævnte at det ville være meget lettere hvis man havde et børnetoilet derhjemme og et toilet til de voksne. Ligesom man har store og små toiletter i lillebros vuggestue?

Ja, eller hvis man ganske simpelt kunne hæve eller sænke toiletkummen. Ikke alle mennesker har lige lange ben, så hvorfor ikke gøre et toiletbesøg til den samme oplevelse for alle. Og det er faktisk ret simpelt at lave.

Nu googlede jeg det, som jeg altid gør før jeg skriver min ide herinde og kunne kun finde hæve-sænke toiletter til anvendelse for ældre og handikappede, ikke børn, små voksne og lange teenagere?


Dette eksempelvis er en meget omstændig løsning. Hvorfor ikke bare lade kummen bevæge sig. Hvis man skal op på 4. sal i en etageejendom tager man elevatoren, man sænker ikke hele lejligheden (Firkantet set)



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Idé nr 80/ Det vandrette Vindmølletårn

Idé nr 48/ Børnefinder applikation

Idé nr 67/ Alternative vindmøller