Idé nr 134/ Forkølelsestamponer

Ja, vi kender det jo alle sammen. Nogen rammes oftere end andre, men vi rammes og når vi går er det bare pisseirriterende. Dette er desværre en en mirakelløsning på hvordan vi helbreder skidtet, men mere hvorledes vi ikke generes så meget af det.

Forkølelse. Ak, næsen stopper til. Løsning: slatvand, næsedråber, en tur i sauna eller et varmt bad. Løsningerne kan være midlertidige.

Denne idé er mere tænkt til den situation, hvor næsen løber og du snøfter konstant og pudser og pudser indtil der er sår på næsen. Irriterende og det gør ondt. Selv afhjælper jeg det ved at stoppe noget toiletpapir op i næsen. Det giver mit snøfteri fred og min røde næse ro. Ulækkert, måske... usexet måske, men det hjælper.

Man kunne udvikle nogle næsetamponer som kunne være lidt mindre dirkrete og måske også mere sexede, selvom det nok alligevel ikke skal være formålet.

Forestil dig en en lille vat-tampon man kunne kile op i næsen. 1,5 cm lang og en 0,4 mm i diameter. Når den er fugtig kan du tage den ud, pudse næse og sætte en ny op...



Nå... se, så var den sgu alligevel i produktion... og i alle de år har jeg stoppet toiletpapir i næsen, ak! Men se nu på prisen, der har jeg valgt den usexede med billige løsning http://www.seelen-care.dk/naesetampon-75-mm-a-20-stk.aspx





Det´r bar en idé?

Mvh

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Idé nr 80/ Det vandrette Vindmølletårn

Idé nr 48/ Børnefinder applikation

Idé nr 67/ Alternative vindmøller