Idé nr 131/ Franchise en kunstner

Denne idé er jeg i fuld gang med at leve ud, men derfor vil jeg gerne fortælle om den her.

Er i forretningsnetværk med en lang række forretningsdrivende, som franchiser deres koncepter. I disse finansielle krisetider kan det være et problem at udvide butikken på dette område, fordi man som franchiser jo køber sig ind, hvortil der skal lånes penge.

For de der kender mig ved at jeg omgås kreative i bred forstand. Alt fra skuespillere, filmfolk, kunstnere mv. Alle disse er pr. definition arbejdsløse og skal kæmpe meget hårdt hvis de skal gøre deres passion til deres levebrød.



Ideen her er kort fortalt, at en gruppe skuespillere eksempelvis (4 stk) overtager et franchisekoncept og køber sig ind som en part. De er fire til at dele parten, men også 4 til at dele indskudet? Nu kan de 4 skuespillere drive forretning, men samtidig med at de på skift kan udleve deres passion og karriere uden at være arbejdsløse. De kan tilmed tilbringe en masse kreativitet til konceptet og en anden fleksibilitet?

Har du et koncept, kontakt mig så finder jeg de profiler du søger?

Interessant side, Klik her





Det´r bar en idé?

Mvh

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Idé nr 80/ Det vandrette Vindmølletårn

Idé nr 48/ Børnefinder applikation

Idé nr 67/ Alternative vindmøller