Idé nr 151/ Flydeskive

Jeg har altid haft den filosofi, at sten på stranden høre til i vandet. Det sidder lidt i skudarmen, for jeg kan simpelthen ikke lade være. Gad vide hvor mange sten det er blevet til igennem snart 40 år? men jeg skyder aldrig bare for at skyde, men skyde for at ramme... jo har faktisk ramt en måge en gang med en ret stor sten faktisk. Den kunne flyve bagefter, så jeg tænker den overlevede. Troede jo bare ikke helt på egne evner i dette tilfælde, hvis jeg skal forsvare mig selv?!!



Ideen: Flydeskiven er naturligvis en skydeskive udformet som en dartskive, med nogle ringe som giver point når man rammer. Den store corkplade har en snor hægtet fast i midten af bunden så man kan kaste anker, enten på land eller et stykke ude. Herfra starter konkurrencen så om at få flest point.

Man kunne udvide morskaben ved at placere en plastisk and eller måge på flydeskiven, så lugter det lidt af gris ,-)







Det´r bar en idé?

Mvh

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Idé nr 80/ Det vandrette Vindmølletårn

Idé nr 48/ Børnefinder applikation

Idé nr 67/ Alternative vindmøller